Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. január 9., péntek

Kiállítás ajánló

Geni kiállítása
Geni a képeit rendezi készülő kiállítására a Blende Club Caféban (a képet Geni szerkesztette)

Egy kedves ismerősöm, Hvozdovits-Máthé Tibor (Geni) képei mától megtekinthetőek a Blende Club Café (Budapest, Király u. 100.) első emeletén. Ajánlom mindenkinek, igényes válogatás! Én már láttam. ;)

Geni emellett egy másik kiállításon is képviseli magát képeivel, aminek a megnyitója január 14.-én 17:30-kor lesz a Független Pedagógiai Intézet budai tankönyvcentrumában. Ezen a kiállításon egy másik kedves ismerősöm, Bóka Attila (Morten) képeit is megtekinthetitek. Bővebben.

Ha tehetem, én ott leszek. Gyertek Ti is! :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pont hétfőn megyünk a Blendébe, valószínűleg megnézzük. :)