Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. május 6., szerda

Lefotozódtam


Werk, originally uploaded by PPéter.

Köszönet a képért Polcz Péter kollégának! Remélem nem haragszik meg, hogy postoltam. :)
A kettővel ezelőtti post egyik képe készült ekkor.

Mai hírmorzsa hihetetlenül érdekes életemből: átutaltam az egyetemnek egy komolyabb fényképezőgép árát tandíj címen. :( Remélem már nem sok ilyen lesz.

Normál post nemsokára, csak most hajtás van az egyetemen. ;)


4 megjegyzés:

richi írta...

Hello

Ugyan nem a témához kapcsolódik, de szerintem egész jó ötlet lehet.
Május vége felé (23-24) egy komoly motorcsónak verseny itt Dunaujvárosban. Lesz VB, EB, és 6 (vagy 8, erre fejből nem emlékszem) órás gumicsónak.

Mivel ti szoktatok ilyen meeting -eket szervezni, gondoltam eljöhetnétek ide. Persze ez csak egy ötlet.

Szerintem jó képeket lehet majd csinálni, sok futam lesz... (VB, EB !!)

És ha akár 1 éjszakásra szeretnétek, akkor tudtok aludni a hamarosan nyitó vendégházunkban. Olcsón.

Lehet nem jó ötlet, lehet igen, ezt döntsétek el ti :)

infó motorcsónakról:
www.uimpowerboating.com
www.mmvsz.hu

Üdv
Richi

Akos Kiss írta...

Szia Richi!

Az ötlet nekem tetszik, viszont sajnos mostanában amikor nem dolgozom, akkor tanulok. Ez az időpont a vizsgaidőszak kellős közepén van, amikor nem nagyon van szabadidőm. :(

Szóval, részemről sajnos ez most nem fog menni. De majd legközelebb! ;)

Ákos

Takoca írta...

Richi:
én jó sokat jártam versenyekre, a mentő csapat tagja voltam. Úgy néz ki hogy én megyek, és viszek gépet is.

richi írta...

Hmm, kár :D

Majd jövőre :):)