Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. május 26., hétfő

Fotózz Klub hétvége Zamárdiban

Péntek-szombat-vasárnap volt a Fotozz.hu klub hétvégéje Zamárdiban. Bár nagyrészt ismeretlen emberek közé mentem, azt hiszem egész jól sikerült beilleszkednem (nagyon jó volt a társaság ;) ).

Pénteken leginkább ismerkedtünk, de volt egy vetélkedő is, ami a fotozz.hu oldallal kapcsolatos kérdésekre koncentrált. Ebben nem jeleskedtem, mert még elég fiatal felhasználó vagyok az oldalon. :)

Az első nap (igazából a péntek a 0. volt és itt most a szombatra gondolok) portréfotózással kezdtünk. Először beltéri portré volt rendes stúdióvakuval, majd később kimentünk és természetes fénnyel is kipróbáltuk a dolgot.

Próbálkozásaim:

Modell: Kővári Éva Gabriella


(Gyűlölöm a 75-300-as Canon obimat. Egyszerűen szar képe van. A kontúr vonalaknál zöldés lila csíkok jelennek meg, így ennél nagyobb méretben nem tudtam feltenni a képeket. :( )

A többiek portrézás közben:

Ezután szűrőhasználatot tanultunk.

Később sor került a "Csak 5 lövés" című játékra. A lényeg az volt, hogy mindenki üres memóriakártyával indult és csak 5 képet lőhetett. Ez rettentő izgalmas volt, mert aki digitális géphez van szokva (mint én is), annak nagyon nehéz túllépni azon, hogy nincsen próbakép, tehát mindennek elsőre sikerülnie kell. A képekre 3 óránk volt. Én az utolsó egy órában kezdtem el a fotózást, de így is sikerült 3. helyezést elérnem, aminek nagyon örültem, hiszen rettentő erős volt a mezőny.

Két képem ebből az 5-ből (Semmi utómunka, csak méreteztem. Tehát ezek így jöttek ki a gépből.) :

Na jó, ez a tobozos képem egy korábbi ötletem feldolgozása, de ez volt az a kép, amit már itthon kitaláltam, hogy legalább 1 jó képem legyen az 5-ből. :)

Az utóbbi képhez annyit tennék hozzá, hogy az 5-ből 1 képnek kötelezően a házról kellet szólnia, ahol laktunk. Én ezt a képet adtam be ebben a témakörben. Kifigyeltem, hogy az eresz alatti fecskefészekbe a szülők épp hordják a vacsorát a kisfecskéknek, így beálltam a fészek alá és vártam, hogy visszajöjjön fecske mama. Aztán szerencsém volt és elkaptam. :)

Vasárnap átnéztünk Tihanyba, de ez már csak amolyan levezető nap volt. Nekem nagyon tetszett, azt hiszem legközelebb is szívesen mennék. :)

Nincsenek megjegyzések: