Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. július 30., csütörtök

A ThinkPad tényleg bírja

Sokan tudják, hogy nagy ThinkPad fan vagyok. Ma azonban bebizonyosodott, hogy ennek kézzelfogható előnyei is vannak. Azoknak, akik nem ismerik ezeket a laptopokat, elmondanám, hogy a legszívósabb fajtából való üzleti gépek, amiknek, ha az ember megnyomja a power gombját, akkor mindig szó nélkül készek szolgálni a használójukat. Tele vannak tömve biztonsági megoldásokkal, persze ettől az áruk is elég borsos. Ja meg sokak szerint ronda, unalmas fekete gépek. Mondjuk nekem pont ez a konzervativizmus tetszik benne.

Na, de hogy miért is írtam le mindezt? Mert ma sikeresen beleborítottam az egyik ThinkPad-embe egy jó pohár vizet, miközben az éppen ment. Szerintetek mi történt?

ThinkPad accident
ThinkPad Z60t veletlenszerű víz teszt.
Ezen a gépen van az összes fotóm. Sokról még nincs biztonsági mentésem.

Az ég világon semmi. A gép alján levő lyukakon, amik direkt a balesetekből származó vizet hivatottak kivezetni (nem vicc, tényleg), simán kifolyt a víz. Ennyi. A gép most is üzemel.

7 megjegyzés:

ErKlaudia írta...

Próbáld kólával - az a fogakat is roncsolja. Biztos a gépnek sem tenne jót! :D:D:D

rivera írta...

:) Én szerda este borítottam egy pohár sört a Dell Inspiron 1525 billentyűzetére. Sajnos jó a lélekjelenlétem ezért a kézenfekvő megoldást választottam, azonnal fejrefordítottam. Ennek következtében a sör egy része belefolyt az LCD kijelzőbe, Nagy Britannia partvonalát rajzolva a monitorra.
A gépet hajszárítóval kiszárítottam, a billentyűzetet kipucoltam így más baja nincs, tökéletesen működik de rendelhetek egy új LCD-t ebay-ről ha nem akarom a világosabb foltokat bámulni.

Maci írta...

Hát én most tervezek venni egy új laptopot...remélem nem csinálok ilyen spontán teszteket. :P
Tény, hogy atombiztosak a Thinkpadok.

dLux írta...

Hehe, tényleg jól bírja a cucc akkor. :)

Nekem is elég jó tapasztalataim vannak a céges laptopomról mondjuk: a vállamról leszakadt a táska, amiben volt, megvan a nyoma a gép oldalán, de minden profin megy vele azóta is.

Akos Kiss írta...

ErKlaudia: Kóla után ki ómosnám a csap alatt. :D

rivera: uh. :( Remélem sikeres lesz az LCD csere, drukkolok!

Maci: én eddig már 5 embert beszéltem rá ThinkPad-re, úgyhogy vigyázz! :D Tesómnak például egy SL300-ast vettünk, amitől kicsit féltem, mert a T és Z sorozathoz vagyok szokva, az SL-t még nem ismertem. Végül bebizonyosodott, hogy az is nagyon jó gép (bár a 400-as és 500-as abból már túl nagy), és nem is vészes az ára. Egyébként nekem eddig mind a 4 laptopom ThinkPad volt és csak ajánlani tudom őket. A kedvenc a T60p. :)

Akos Kiss írta...

dLux: akkor te is adtál neki rendesen. :D

csilla írta...

Nálunk is hasonló történt egy T61-essel, ami szinte ugyanaz a gép. Reggeli alkalmával ráborult egy jó pohár tea. Úgy tűnt, hogy elszállt, fogtam is a fejem.... Aztán 2 nap múlva, kipucolva, kiszáradva, ismét összerakva: csodák csodájára elindult, stabilan működik. Ezért THINKPAD!!!