Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. december 19., péntek

Költjük, ami nincs

Az ajándékvásárlást azért nem szeretem, mert rendszerint kénytelen vagyok saját magamat is megajándékozni. :) Most például egy National Geographic fotóalbumot vettem. Nem volt szívem otthagyni. :) Viszont szeretem az ilyen könyveket, mert inspirálnak.


Peleng 8mm/3.5, F5.6, 1/15, ISO 400

A fenti kép nagyban élvezhető igazán, ezért feltettem ide is.

4 megjegyzés:

Lénárt Levente írta...

A karácsony, jaj... Szörnyű egy része az évnek. Sokan nem szeretetből, hanem kényszerből adnak. Én karácsonykor nem is szoktam csak apróságot venni. Amikor tényleg szeretetből évközben veszek egy értékesebb dolgot annak sokkal nagyobb az ereje és olyankor jobban is van rá pénzem... A peleng nagyon jól teljesít, és ötletes képeket készítesz vele, Grat!

Akos Kiss írta...

Igen, sajnos nem arról szól sokak számára, mint amiről kellene. :(

Névtelen írta...

jó a kép :)
Egyébként a karácsony olyan, amilyenné tesszük magunknak. én sem vagyok egy nagy karácsony-barát, de mi a családban, mivel már az összes testvér felnőtt, és dolgozik, azt találtuk ki, hogy 1000 forintig lehet vásárolni a másiknak. kell egy kis kreativitás a megvalósításhoz, de meglehet oldani, főleg ha fotózik az ember, és van egy csomó képe ugye ;)

Szóval kár ezt túlaggódni, lehet jó is :)

vinczepetya írta...

én monitort vettem magamnak, hogy kíméljem a szememet...meg két monitoron jobb a lightroom:)