Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. július 7., hétfő

Formula 2


Canon 70-200mm, @200mm, F4, 1/2000, ISO 200

Nos, azt hiszem ez a sport nem nekem való. :) Ezt nagyjából eddig is tudtam, hiszen már a TV-ben sem kötött le soha. Az igazat megvallva élőben sem hatott rám igazán. Persze ez Formula 2, de olyan sok különbség számomra nincsen az F1-hez képest. Sőt, laikus szemmel tök ugyanaz, csak mások vezetik a kocsikat. :)

Szóval elég hamar meguntam, de a többi fotóstárs is így volt vele. Igazából az ember csinál pár fotót és utána már ismétlődik a dolog. Persze lehetne keresni izgalmas kanyarokat meg nézőpontokat, de ahhoz az kellene, hogy érdeklődjek a dolog iránt. :)

Mindegy, azért ezt a fotót meg akartam osztani veletek. :)

(Azt hiszem ezzel most keresztbe tettem a látogatottsági stat-omnak. :D)

Nincsenek megjegyzések: