Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. március 16., vasárnap

Portré a köbön

Régóta nem írtam a blogba, de azt hiszem most tudlak kárpótolni benneteket. Sosem készítettem még zsinórban ennyi jó képet mint ma. Máskor keresni kell a jó képeket a sorozatban, most pedig a bőség zavara állt fenn. Szeretném, ha ez mindig így lenne! :)

Persze ez nem csak rajtam múlott, hanem Ágin is, aki nagyon ügyes modell volt, úgyhogy ezúton is köszönet érte!

Ma először próbáltam RAW-ba fotózni és onnét "előhívni" a képeket. Iszonyatosan hasznos, hogy a fényképezőgép beállításainak egy részét utólag is módosíthatom. Persze sokkal lassab így dolgozni, de a minőség kárpótol szerintem mindezért.

A képeket még mindig a Canon EF 50mm 1:1.8 objektívvel készítettem. Egyszerűen hihetetlenül jó portrézáshoz ez az objektív. Kipróbáltam az összehasonlítás kedvéért a Sigma 17-70-emmel, de az nem volt ilyen meggyőző. Lehet idővel én is megveszem magamnak ezt az 50-est.

Ma több témát dolgoztunk fel, így rengeteg kép lett, szóval most jól elárasztalak bennetek.

A képek utómunlával szerintem nagyon ütősekké tehetők. Amiket most látni fogtok azok amolyan félnyers képek.

Felhívnám a figyelmet, hogy képek nagy méretben élvezhetőek igazán!

A klasszkus hajfújós

A háttéren és a világításon még lenne mit javítani, de a lehetőségekhez képest nem sikerültek rosszul szerintem.





Hastánc






Parasztlány






Nincsenek megjegyzések: