Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. március 28., szombat

A világítás alapjai workshop

Ma 17:00 és 20:00 között tartottuk a flickr-es világítós workshop-ot az awpest.hu stúdiójában.

Először egy elméleti bevezetéssel untattam a népet (sikerült, mert a végére többen ásítoztak :D), és megbeszéltük a vakuhasználat alapjait, majd megnéztünk egy ehhez kapcsolódó rövid oktatófilmet. Ezután a stúdió két helyiségében két különböző felszereléssel készetettünk egy-egy 3 lámpás portrébeállítást. Az egyik helyszínen stúdióvakukat használtunk softbox-szal, hajfénnyel, háttérfénnyel, míg a másik helyiségben egy ehhez hasonló rendszervakus összeállítást dobtunk össze. Így mindenkinek alkalma volt kipróbálni a két teljesen különböző tudású felszerelést.

Studió werk I.
A stúdióvakus helyszín.
Technikailag nem túl látványos, mert a felszerelés nem látszik rajta, de így fértem csak el. :)

Stúdió werk II.
Kezdetben ez volt a népszerűbb helyszín, de a végére a rendszervakus részen voltak többen.

Strobist werk
A strobist-os összeállítás.

A cél az volt, hogy aki nem találkozott még hasonló fotós kellékekkel vagy nincs lehetősége stúdióban fotózni, az is kipróbálhassa magát. Remélem nekik hasznos volt.

A helyszínért ezúton is köszönet Maróti Zoltánnak (awpest.hu).

Köszi azoknak is, akik segítettek a szervezésben és mindenkinek, aki ott volt.

3 megjegyzés:

xt198 írta...

Hali!
Köszönöm a lehetőséget hogy ottlehettem. Én nagyon élveztem :)
Bár már találkoztam hasonló felszereléssel, azért más az, ha az ember maga is kipróbálja, nem csak nézi :)

Vesta írta...

Off,
Szia Ákos! Mostanság gyakran olvasom a blogod, tetszenek a fotóid és jók a bejegyzéseid,örömmel veszem a profi ötleteit, én mint amatőr, de lelkes fotós :).Írtam a blogomra egy posztot egy korábbi bejegyzésed alapján, ha gondolod, nézd meg!
http://vesta007.blogspot.com/2009/03/amit-egy-verbeli-gasztroblogger-sosem.html
Remélem nem bánod, de ha mégis, szólj! Üdv. Vesta

Sipos Gábor írta...

Hali sajnos nem tudtam menni de érdekelne az oktatóanyag esetleg vagy az előadás, ezt valamilyen formában nem tudod közölni a blogon akár a videót akár az előadást? Sztem sok embert érdekelne, aki nem tudott elmenni, vagy csak szívesen megnézné megint.Ha van valami köszi...:D