Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2007. december 9., vasárnap

A hét képei

Szerettem volna alkotni, de azt hiszem, most nem sikerült. Ellőttem vagy 500 képet, de igazából egyikkel sem vagyok elégedett. Ez a sok kép legalább arra jó volt, hogy kicsit megismerjem a gépet.

Próbáltam olyan helyekre menni, ahol van téma, de rá kellett jönnöm, hogy azok a témák többnyire nem az én témáim. Kommersz túrista témák, van belőlük milliónyi. Én valami mást keresek. Fényt szeretnék, napsütést. Szeretnék játszani az árnyékokkal!

Pár képet azért feltöltöttem, talán ezek sikerültek a legjobban.

Az első képek a várból és környékéről készültek.




Esztergomi képeslap is lehetne:


Ködbeveszett jövő.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm, ezek jók.

Akos Kiss írta...

Örülök, hogy tetszenek! :)
Ás te vagy az első hozzászóló a blogban, úgyhogy most megyek iszok az egészségemre valami lány és nőies piát! (Mit csináljon az ember fia, ha csak az van itthon? :D)

Akos Kiss írta...

És egy ekkora bonyolultságú szöveget is sikerült elírnom... Akkor lehet inkább alszom. ;)