Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2007. december 14., péntek

Éjszakai képek a szobaablakból

Múltkor, mikor a várba mentünk fényképezni, nem sikerült megszerezni a kiszemelt Manfrotto állványt, mert pont az orrom előtt számlázták ki edigitálék. Később néztem a honlapjukat, de már csak az volt kiírva, hogy "Rendelésre (januárban átvehető)". Nem voltam bizakodó, de ma ránéztem megint a webshop-ra és láttam, hogy mégis érekezett egy új szállítmány (gondolom karácsonyi extra árufeltöltés keretei között). Telefonon gyorsan le is foglaltam egyet, nehogy úgy járjak, mint korábban. A boltban egyébként érdemes lett volna fotózni: emberek sokasága jött tízezreket/százezreket költeni, az üzlet csordultig tele volt. Olyan nyüzsgés, volt mint egy hangyabolyban (ugye elipszilonos?). Viszont okosan csinálták, mert 3 thread volt: értékesítés, számlázás/pénztár, árukiadás. Cserébe 3x-os sorbanállás, de talán még mindig így ment a leggyorsabban a dolog (~15 perc alatt meg is voltam :| ).

Őszintén először kicsit csalódtam az állványban, mert nem adtak hozzá táskát, ami szerintem elég nagy hátrány. A másik csalódás a 3D fej, amivel svenkelni nem nagyon lehet (nem tud egy sikba mozogni). A használat során azonban kiderült, hogy annyira nem rossz, bár szokni kell. Elég minőségi darab és tényleg könnyű, ami jó ha cipeli az ember, viszont hátrány, ha meglőki...

Itt van pár kép, ami ezzel készült (van több is, lehet még töltök majd fel).

Nézz ki az ablakomon!


Itt jól megfigyelhető a 18-55mm-es kitobi 18mm-es végén tapasztalható hordósodás.

Ez a másik kép először tetszett, most meg már egyre kevésbé...


És még egy kép az ablakból:

Nincsenek megjegyzések: