Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2010. szeptember 11., szombat

A világ leghasznosabb 7 pár zoknija

Ebben a postban senki ne keressen fotográfiai értéket, sőt egyáltalán semmit, ami a fotózással kapcsolatos. A bejegyzés apropóját az adja, hogy megtaláltam életem leghasznosabb 7 pár zokniját. Íme:

Szerintem felfoghatatlanul praktikus. :)

Ezentúl nem kell szórakozni az egyforma, vagy majdnem egyforma fekete zoknik párosításával mosás után. Reggelente teljesen egyértelmű, hogy mit vegyek fel, ráadásul a zoknik egyforma mértékben kopnak, hiszen egyiket sem hordom többet, mint a másikat. A fun factor-ról meg nem is beszélve. :)

5 megjegyzés:

Lacza írta...

Tényleg nagyon hasznos, de én hétfőn tüntetőleg, valamint vágyaim tárgyát kifejezendő, a péntekit szoktam felhúzni. :D

ORsi írta...

fantasztikus, hogy mik vannak!

Tomi írta...

Ilyet hol lehet beszezni, mert azon kivul, hogy fun, meg hasznos is.

htibi írta...

hol vetted ? Akarom tudni !
üdv: htibi

Akos Kiss írta...

C&A-ban árulják. :)