Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. október 10., szombat

Piros-zöld

Mára egy kis őszi hangulatú fotózás volt a program. Ági megkért, hogy csináljak neki bicajos képet, de előtte készítettünk pár portrét is. Sajnos későn indultunk, így egy idő után besötétedett.

A portrékhoz természetes fényeket és egy ezüst színű derítőlapot használtunk, amit Ági a kezében tartott. Háttérnek pedig egy piros bogyós bokrot választottunk. Ezekhez a fotókhoz a nemrégiben vásárolt Canon 70-200 f2.8/L USM objektívet használtam, végig f2.8-on.


Ági

Ági II.

Ági III.

A portré után elkészítettük a bicajos képet is, de sajnos a helyszín nem volt az igazi. Alapvetően más ötletem volt a háttérre, de későn indultunk és a sok cucc miatt nem is tudtunk volna az előzőleg kitalált helyszínre menni. Így maradt a sima utcai fotózás. A világítást úgy oldottam meg, hogy főfénynek egy Nikon SB-26-os vakut használtam állvánnyal, ernyővel 1/1 fényerőn, míg díszítő fénynek befogtam a Canon 580EX II-t 1/4 fényerőn. Ez utóbbit a járdára tettem a gyári talpával és egy rádiós kioldóval. A Nikon vakut az 580EX II fénye oldotta ki. Az objektív ez esetben a Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC MACRO volt.


Modell: Komári Ágnes

3 megjegyzés:

Megyeri Domonkos írta...

Az öltözék érdekes a bringázáshoz :D

richi írta...

Egy kép szerintem attól lesz profi hatású, és jó, hogy a részletekre is van figyelem fordítva.
A biciklis kép sajnos nagyon nem jó, mert, egy, sötétben készült, ami alapból nem illik a biciklis munkába menetelhez, túl élesek a fények, és a bicikli nagyon nem passzol a ruhához.
A portrék nem lennének rosszak, de a kivágás valahogy nem az igazi...
Remélem építő jellegű volt az értékelésem! (annak szántam :))

Akos Kiss írta...

Domshow: tudtam, hogy a bringások ezt meg fogják jegyezni. :) Egyébként van sportcipős (meg szoknyás) verzió is, de végül úgy gondoltuk, hogy ez jobb lett.

richi: Nincsenek mindig tökéletes körülmények. Ahhoz képest, amink volt szerintem egyáltalán nem lett rossz. Nem tökéletes, de nekem tetszik. :P :)