Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. június 15., hétfő

Makró

Van nálam egy Canon 100mm f2.8 macro obi (köszi Juice :).

És, hogy miért nem hosszabb ez a bejegyzés? Mert egyszerűen gyenge vagyok makróban. Nagyon. :) Nem mellesleg előjön az allergiám, ha a gazban fetrengek. :(

Azonban egy tesztet megérdelmel ez az objektív, úgyhogy nyúzni fogom, amíg nálam van, aztán írok majd róla pár sort. Elöljáróban annyit, hogy szép meg jó, de nem kéne. Ez a fix tele tartomány eléggé korlátozott használatot enged, főleg APS-C vázon. Talán egyedül portréra lehetne használni, de ahhoz meg lassú és sokat bizonytalankodik az AF. Persze lehet ti másképp látjátok, hiszen a fotózási szokásoktól sok függ.

5 megjegyzés:

juice írta...

Én elég jól kihasználom, de ha nem makróznék akkor nem kéne, mert ott az 50-es... én viszont még a hallal szenvedek, még nem állt rá a szemem, ma nem találtam témát hosszú sétám során, de ezek szerint még nyúzhatom kicsit amíg te is szenvedsz vele :D

amúgy meg ne szídd le én szeretem :D

G@besz írta...

A makró jó dolog...csak rá kell érezni az ízére, és olyan dolgot keresni amiből tudsz egyedit alkotni!:D
Sok sikert a teszteléshez!:D

Akos Kiss írta...

Juice: :)

G@besz: igen, azt hiszem rá kell állítani az embernek az agyát. Viszont ezen a téren nem igazán érzem magamat otthon és még az allergia is betesz a dolognak. :)

Mice007 írta...

Én egy EF-S 60mm 2.8 -at vettem makróhoz illetve ezzel végül teljesen kiváltottam az 50mm 1.8-at... gyorsabb és pontosabb AF, hasonló átfogás... a kis fényerő különbség az egyetlen ami marad. 100-as makró viszont tényleg csak makróra jó igazán, APS-C-n picit sok az a 100 egyéb felhasználásra

G@besz írta...

Az allergia kellemetlen dolog..:S
Jobbulást!
Viszont Téged ismerve nem hiszem,hogy problémát okoz majd a makrózás, ha rákapsz!:D:D