Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. szeptember 12., péntek

Tablókép werk


Canon 70-200mm, @98mm, F4, 1/25, ISO 200 (werk kép: Samsung SGH-D900i)

Próbálkoztam klasszikus ballagási portréval. A világítás még nem az igazi, de sajnos nehéz magamon jól beállítani.

Gondoltam megmutatom, hogyan készült. :)

A werk kép egy állványra gumizott mobiltelefonnal készült időzítő segítségével.
A kamera kb. 2m-re volt tőlem, a háttér pedig 1m-re.

Felhasznált eszközök:
  • Canon EOS 400D + Canon 70-200 F4/L USM (4-es blende, ~100mm)
  • 2x1000W halogén lámpa
  • batikolt hatású anyag méteráru boltból
  • laptop, hogy azonnal lássam az eredményt
  • mobiltelefon állványra gumizva, időzítőre állítva a werk képhez
  • szép szál legény :D
Az arcomon egy rakás púder volt, hogy ne csillogjon (azt hiszem pár lányt lenyomok azzal, hogy 4 különböző árnyalatú púderom van - kizárólag fotózáshoz, öfkórsz. :D).

Az ing és a nyakam találkozásánál kicsit elszúrtam az utomunkát ezért úgy néz ki mintha valami púp lenne a nyakamon. :) Mindegy, ez a kép most nem az utómunka miatt került fel. ;)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

tablokepben nekem ez a lany az etalon, persze profi.

http://www.acyd.hu/flashgaleriak/tablo/

Névtelen írta...

Olyan jót nevettem az utómunka elrontásán! :-D Tök jó, hogy nem csak a 100%-os dolgokat mutatod meg, hanem azt is, hogy egy jó fotós is lehet esendő. Ezúton is köszi Rékucnak, hogy a blogjában ajánlotta a te oldaladat!

Akos Kiss írta...

Rivera: Tényleg nagyon színvonalas képeket csinál a hölgy.

Szilvie: :) Igazából nekem is rengeteget kell tanulnom még. Itt jól benéztem a dolgot és csak akkor vettem észre, mikor már kint volt az oldalon. Utána meg már nem volt kedvem belenyúlni. :) Itt úgyis csak azt akartam megmutatni, hogy hogyan készült. :)

Akos Kiss írta...

Szilvie: megnéztem az oldaladat és tetszenek a fotóid. :)

szilvie írta...

Köszönöm :-)
Készül az új weboldalam, mert ezt a mostanit állandóan meghekkelik. Az újhoz fog tartozni egy fotóblog is, majd szólok, ha már lesz valami mutatható. (A címe ugyanez marad egyébként majd.)

szilvie írta...

Ja és szilvie voltam... :-)

Akos Kiss írta...

Szilvie: várom! ;)

Névtelen írta...

Szia Ákos! Ígértem, hogy jövök majd a fotóblogom címével, íme:
http://www.szilvifoto.hu/blog/

Szilvi

Akos Kiss írta...

Szilvi: nagyon korrektek a képeid, be is tettelek a linkajánlómba! ;)