Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. augusztus 13., szerda

Ákos törvénye


Peleng 8mm/3.5, F11, 15", ISO 100

Tudom megigértem, de olyan jó móka. :)


Cserébe megalkottam Ákos törvényét (nagyképű, tudom és lehet, hogy már létezik :) ), mely a következőképpen szól:

Egy előre eltervezett fotózásra 2db, körültekintően megválasztott objektív mindig elegendő kell legyen.

Ha ez nem így van, akkor valamit rosszul csinálsz. :)

Szóval ma rájöttem és tapasztaltam, hogy ha az ember ésszel csinálja a dolgot és előre végiggondolja, hogy milyen képeket szeretne csinálni, akkor 2 objektív biztosan elég lesz. Ennél több objektív terepen csak nyűg.
Egyébként is mi van, ha lemaradunk 1 jó képről, mert nincs nálunk a témának megfelelő objektív? Szerintem inkább maradjunk le 1 jó képről, minthogy szétszabdaljuk a munkamenetet objektívcserékkel. Elsőre lehet furcsán hangzik, de nagyobb eséllyel lesznek jó képeink, illetve több jó képünk lesz, ha nem legózással töltjük az időt.

2 megjegyzés:

Megyeri Domonkos írta...

Mondasz valamit az objektívcseréről...

Ezzel ellentétben a két estés koncertfotózásra viszem mind a négy objektívemet :P

(lehet, hogy elunnám magam két objektívvel...)

Akos Kiss írta...

Nos, igen a 2 napos party az más tészta. :)