Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2008. január 5., szombat

Szabadság-szobor madártávlatból

A következő képet a tudatos "véletlenre várás" eredményezte. Érdemes megemlíteni, hogy a Google maps szerint a Szabadság-szobor tőlünk 2.2km-re van, tehát a 75-300mm-es tele nagy szolgálatot tett.

Exponálási paraméterek:
Fókusztávolság: 270mm (432mm eqv.)
érzékenység: ISO 800
Záridő: 1/500
Blende: 14

Utómunka:
A képet vágtam, szaturációt húztam nullára, kontrasztot emeltem rajta, Unsharp maskot tettem rá és emeltem a Highlights-on is.

A sok zajt nem tudom hol szedte össze, majd még próblok az utómunkán finomítani.

Tanulnom kellene és ilyesmivel szórakozok. Tiszta hülye vagyok... :)

Nincsenek megjegyzések: