Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. október 12., hétfő

Zöld-sárga

A hétvégén igyekeztem kihasználni, hogy végre eljött az idő, amikor ismét ezer színben pompázik a természet. Bevallom, most legszívesebben kivennék egy hét szabadságot és sorba járnám a természetvédelmi területeket, parkokat, hegyeket, völgyeket és megállás nélkül csak fotóznék.

Ma is egészen mással kellett volna foglalkoznom, mintsem fotózással, de valahogy nem volt kedvem programkódot bámulni és Bézier görbéket kódolni. Kapóra jött, hogy Klau is unatkozott, és a facebook-on gyorsan le is beszéltünk egy fotózást. Sajnos a délutáni fényekről lemaradtunk és nem is voltam formában.

Nem készült olyan kép ma, amivel igazán elégedett lennék, de azért beteszek ide párat. :)

Ősz

Ősz II.



2 megjegyzés:

Dorotheaphoto írta...

Nagyon klasszak, és tényleg úgy jó 90 fokkal fordítva :))
Sajnálom, hogy ezen a hétvégén nem tudtam kiszabadulni én is valamerre :(

agica777 írta...

Nekem kicsit az a benyomásom, mintha a helyszínelők csinálták volna. Földön fekve, kimeredő tekintet, ójaj. Tudom, ez csakis valami lelki deformitás lehet. :D