Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2011. november 1., kedd

Fotózás a temetőben

Szombaton Karesszal (meg egy sráccal, akinek sikerült elfelejtenem a nevét) kimentünk a Fiumei úti Sírkertbe fotózni. Remek időnk volt, igazi őszi, sárga faleveles fotózós idő.

Fotózás a temetőben 
Canon EF 35mm f2.0, @f2.0, 1/640, ISO 400

Az igazat megvallva aznap leginkább objektíveket teszteltünk. Számomra a legizgalmasabb a Canon 17-40mm f4L USM volt, amit életemben először próbáltam ki. Nos, valószínűleg hibát követtem el, amikor elfogadtam egy gyors teszt erejéig, ugyanis nagyon megtetszett. :)


Nagylátószög teszt by Akos Kiss
Karesz a Sigma 8-16mm f4.5-5.6 DC HSM objektívet teszteli egy Canon EOS 5D vázon.
(Canon EF 17-40 f4L USM, @f4, 17mm, ISO 640, 1/50)

Kipróbáltam megint a Canon 85mm f1.8 USM objektívet. Full frame vázon eddig még nem lőttem vele képeket. Bevallom, ez a gyújtótávolság nekem annyira nem jött be. Emlékszem, mikor crop vázon teszteltem, ott jobban tetszett, de már ott sem éreztem igazi birtoklási vágyat iránta. Egyszerűen a Canon 70-200 f2.8L USM kielégíti minden igényemet a tele tartományokban. Legalábbis egyelőre.

Fotózás a temetőben
Canon EF 17-40 f4L USM, @f4, 17mm, 1/30, ISO 100
(A live view-nak köszönhetően ehhez a képhez nem kellett lehasalnom :) )

Teszteltem rövid ideig még a Zenitar 16mm f2.8 halszem objektívet, ami a Peleng 8mm f3.5 full frame társa. Tetszett, bár inkább maradok a Peleng + 400D kombónál.

Fotózás a temetőben
Canon EF 17-40 f4L USM, @f4, 17mm, 1/50, ISO 640

A nap kuriózuma egy Sigma 24mm f2.8 macro objektív volt, ami sajnos csak nyitott blendével üzemel az új gépeken. Nem mondom, hogy szerelmes lettem bele, de mindenesetre érdekes élmény volt használni pár kép erejéig. :)

Nincsenek megjegyzések: