Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

2010. április 13., kedd

Van még hova fejlődni

Csakis full képernyőn nézzétek! :)

Timescapes: "Death is the Road to Awe" from Tom Lowe @ Timescapes on Vimeo.


Ha lesz időm, nem fogom kímélni a zárat! :)

6 megjegyzés:

LaceE írta...

Naggyon kemény :)

Takoca írta...

nagyon király!

Neked mi a tapasztalatod a két kép közötti eltelt idővel? Vettem egy kis kompakt gépet részben mert kicsi, részben mert 1,5m-ig bírja a vizet részben mert van benne time laps funkció (és még jó árban is volt) de ennél 10mp -nél kevesebbet nem lehet beállítani, viszont ezt én (nagyon) soknak érzem.

Akos Kiss írta...

@LaceE: és érdemes a többit is megnézni. Nagyon jók! :)

@Takoca: én is 10mp-el csináltam és szerintem is kevesebb kellene. Viszont, ha este akar az ember ilyet csinálni, akkor oda fényerős obi kell, hogy 5mp-enként tudjál képet csinálni. Kompakttal csak nappal rúgsz labdába szerintem. Viszont akartam már veled beszélni, megtennéd, hogy megírod a mail címed? :)
kissakos kukac gmail.com

3D Gime (R) írta...

Ez igen!

keriatti írta...

hat igen... ez nagyon ott van van egy par ezer kep
kb hany fotobol rkgatjak ossze ezeket?

Akos Kiss írta...

@keriattti: ha másodpercenként 25 képkockával számolsz, akkor jó közelítéssel megkapható a képszám.

Az én videóm pl 1200 képből lett összefűzve, ami 48 másodbercet tesz ki.