Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2010. január 15., péntek

Üzenet az utókornak

Vajon a gyerekeim olvassák majd a blogomat? Én biztos beleolvasnék a szüleim blogjába és visszanézném, hogy mi járt a fejükben 20-25 éve. Szerintem érdekes lenne.

Amúgy meg szia fiam, éjfélre hazaérj! Te pedig édes lányom vigyázz a fiúkkal, mert mind csak azt akarja.

Csók,
Apátok

10 megjegyzés:

Maci írta...

...ha a Google szerverei is úgy akarják. :)

Akos Kiss írta...

Maci: erre én is gondoltam, de tételezzük fel, hogy igen.

emkorec írta...

Én valahol olvastam azt az eszmefuttatást, miszerint a szerzőnek az anyja úgy adta át a családi fotóalbumot megőrzésre, mint valami kincset. A szerző elgondolkodott, hogy ő mit fog átadni a gyerekeinek? Egy csomag DVD-t? Vagy egy külsó vinyót? "Itt a papa DVD-je, jól vigyázz rá kisfiam." :-D

Névtelen írta...

Jaj, tudjátok az öreg milyen vaskalapos... gyertek a hátsó szobába, adok pár eurót sörre meg gumira, de aztán apátok meg ne tudja!!!

Csók,
Anyátok

Akos Kiss írta...

Drága feleségem, küldenél magadról egy teljes alakos képet? :D

Házitündér írta...

Drága Uramésparancsolóm!

Ez csak természetes. De ha kép kell ahhoz, hogy felismerd az feleséged, akkor legalább arra vigyázz, hogy a jó ajtón menj be mikor munka után hazajössz, és ne a szomszédba nyiss be csókkal üdvözölni a háziasszonyt... különben lesz némi konfliktusunk a körülöttünk lakókkal... szóval ha az ajtó már megvan, és ki is nyitottad, akkor csak rutinosan cuppants arra, aki a húslevest kevergeti... :)

Csók,
Az asszony

Ui: Vegyél két liter tejet, meg egy kiló kenyeret hazafelé a kisboltban!
Ui2: A kép kicsit régi, de hirtelen csak ezt találtam :) mint láthatod, a divat a véremben van :)))

Akos Kiss írta...

Nyuszkó!

A divat tagadhatatlanul a véredben van! :)

Van nálam valami, ami biztosan tetszeni fog neked! :) Sietek haza!

Csók,
Az urad

u.i.: Van még abból a Cabernet Sauvignon-ból otthon, vagy vigyek azt is? :)

Házitündér írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Házitündér írta...

Drágám,

tudhatnád, hogy fehérbor párti vagyok.... ha ennyi együtt töltött év után is odafigyelsz ezekre a kis apróságokra, ígérem én is mutatok valamit ma este, ami garantáltan tetszeni fog! ;-) ...Persze csak miután a gyerekek elmentek itthonról.

Csók,
Az édes kis feleséged

Ui: Kenyér helyett hozz inkább baguette-t, a borhoz meg roquefort-ot... elvégre már évek óta Párizsban élünk :)
...Jajjjj, mi lehet az a meglepetés, már olyan kiváncsi vagyok!

Mercutio_ írta...

Ákos a (18)-as karikát tedd ki a kommentek elé!:))

Borból pedig ajánlom Németh Attila Concubina-ját, van belőle vörös és fehér is, mindkettő, finom, és most pont akciós is;)