Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. december 7., hétfő

Amikor a múlt keveredik a jelennel

Egy érdekes fotós projekt, amin már magam is sokszor gondolkodtam, de még nem jutottam el a megvalósításig. Íme egy kis inspiráció nektek és nekem is:



2 megjegyzés:

richi írta...

Én ahogy eddigsem, mostsem vagyok a túlzott PS híve, és szerintem ha egy fotó attól jó, hogy agyon van utómunkázva, akkor el kell gondolkodni rajta...
szerintem

evvel csak azt akarom mondani, hogy szerintem egy fénykép ne az utómunkától legyen jó...

Akos Kiss írta...

Szerintem ez így ebben a formában tökre érdekes. Én magam is nagyon szívesen nézem ezeket a képeket.