Cikkek Video Facebook Twitter Flickr Adok-Veszek FAQ Olvasóim

Copyright

Az oldalon található képek Kiss Ákos szellemi tulajdonát képezik (kivétel ahol külön jelezve van más fotós, mint alkotó). A képeket engedély nélkül felhasználni, átalakítani illetve terjeszteni nem lehet. Minden jog fenntartva!

Fényérték

2009. április 26., vasárnap

Kopaszi gát

Tegnap voltam életemben először a Kopaszi gáton, de ma már vissza is mentem többedmagammal. Aki nem tudná miről beszélek, az itt tud utána olvasni.

A beszélgetés, napozás, activityzés mellett nem maradhatott el az objektív csere-bere a pajtásokkal (Pihe után szabadon :) ).
Amik nekem igazán bejöttek, azok a Canon 200mm f2.8 IS USM és a Sigma 105mm f2.8 MACRO obik voltak. Mindkettővel készített tesztképek meggyőzőek voltak. Azt hiszem, ezeket majd később még jobban megvizsgálom. :)

Persze fotóztunk is, én pl. Klaudiáról készítettem pár fotót, míg a többiek szegény Vikit vakuzták szénné. :) Most 100%-ban a késő délutáni napsugarakat használtam ki, tehát abszolút nem használtam vakut.

Íme két kép, hogy ne csak szövegeljek:




8 megjegyzés:

JaMN írta...

ugye megmondtam, hogy jó hely :)

JaMaN írta...

...a nevemet meg nem elrontottam? :D

Canocam írta...

hát igen.. nincs is jobb a délutáni napsütésnél.. :)
(küldtem üzit a wiwen - de ráérős)

MetalGeri írta...

Igazán irigyellek benneteket. FlickR meetingek, délutáni összeülős fotózás, stb... Én debreceni vagyok és itt felénk még nem hallottam semmi hasonlóról. De ha valaki igen akkor szóljon. :D

.:.ToTo.:. írta...

Hát igen! :( Én megint lemaradtam! :( Hogy sose tudok idejében észlelni! :D

Akos Kiss írta...

JaMaN: igazad volt. :) Viszont valamikor tényleg össze kellene már hozni, amit korábban beszéltünk. Bár tudom, leginkább rajtam múlott eddig a dolog. :)

Canocam: mindjárt nézem is! :)

MetalGeri: vidéken valóban nehezebb megszervezni egy ilyet, de a szegediek például már csináltak saját meetinget, így szerintem Debrecenben is lenne elég érdeklődő. Dobj fel a flickr-re egy felhívást. ;)

ToTo: majd legközelebb. ;) Bár hozzáteszem, ezt csak egy nappal előtte találtuk ki, így sokan lemaradhattak a dologról.

Csikós Gábor írta...

Én is élvezem a Kopaszi gátat, nagyon szép, steril hely, nem steril behatásokkal, inspirálja az embert a fotózásra.
Mennyire más a modelled a két képen.
Menjetek el egyszer sárkányhajó versenyre, nagyon jó téma. A baj, hogy a főszervező elég hernyó, nem enged senkit közelről fotózni, a fotókat ő árulja ugyanis a részvevőknek. Még újságnak sem csinálhattam, pedig elkérte a sajtóigazolványomat is. A saját zsebe fontosabb, mint a lelkes evezősök versenyének publikálása.

JaMaN írta...

rajtam azóta sem múlik, szólj ha valamikor ráérsz, és összehozzuk :)